Måndag, en ledig dag!

Wohoo jag börjar inte skolan förrän nästa vecka!! Vilken lyckans tjej jag är!
Jag har precis kommit in med Chicis nu och försöker bli varm. Vi har varit ute på ängarna och kastat med bollslungan. Väldigt roligt tyckte hon! Jag tyckte mest det var kallt om ansiktet och fingrarna. Men, jag fick testa min och Linus fina nya systemkamera som jag älskar!

Här neden kan ni inte bara se vår nya kamera som är en Canon 500D utan även min Onepiece som jag fick i julklapp från Linus!




Det bästa med köpet var att det var på rea och att vi fick ett extra objektiv som är på 80-300 på köpet. Vilket kommer att passa jättebra för oss då vi tänker ta kort på folk som löper och Chicis långt borta. Perfekt helt enkelt.
Här kommer två bilder från idag.





Nu ska jag åka till Bosön för att försöka plugga lite elektroteknik, dessutom ska jag träna lite styrka nån gång idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback