Onsdag

Lite jobb idag på RT LIft. Alltid lika mysigt att "sitta och pyssla" medan man lyssnar på radio. Det känns lite som att jag pysslar iallafall när jag jobbar hos pappa. Jag menar att löda ihop kablar är som att använda lim, tången fungerar som en sax och måttbandet som linjal :p

Efter jobbet blev det en lugn löptur med Chica, Frida och pappa. Jag har en hög vecka denna vecka så det var skönt idag och bara springa runt sakta på reflexrundan. I morgon går jag på veckans andra intervallpass. Totalt ska jag göra tre intervallpass denna vecka med ett antal styrke och långpass på det. Kommer bli skönt när veckan är klar, då har jag en lugn vecka.

Nu snart är det Mission Impossible på tv, den ska jag se! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback