Skade lördag

Som jag sa tidigare blev det ett cykelpass idag hemma hos mormor och morfar. Det är tur att de är så motionsmedvetna att de har en cykel hemma som jag kan låna. Cykel"turen" blev på 1 h och 35 minuter och mätte 30, 4 km. Jag vill gärna bli hel nu så jag slipper sitta på cykeln något mer. Visst är det okej att man kan se på tv samtidigt men annars var det inte så värst fantastiskt. Ont i rumpan har jag nu också efter att ha suttit på sadeln= ovan cyklist :p



Jag får se hur jag gör med träningen i morgon om det blir cykeln igen. Det är meningen att jag ska köra 1 h och 30 min i morgon där 30-45 min ska vara i I3 och resten i I1. Jag kommer dö av tråkhet om jag behöver köra på cykeln igen.

Linus har idag varit iväg och köpt hälinlägg till mig som jag ska testa att ha när jag måste gå någonstans. Just nu trippar jag runt på tå hela tiden.

Efter att jag har bytt till Lidingö så har jag fått en personlig tränare, Thomas. Han är verkligen jättebra och jag har mer motivation än någonsin till att träna. Vi kör alla pass, förutom styrkan, med pulsband och zonindelning på I1-I5. Detta gör att varje pass är väldigt lätt att motivera sig till när jag kan se på klockan och "kolla läget" hela tiden.

Nu ska jag tillbaka till nördandet i elektroteknik. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback