Söndag

Sitter och tittar på finalen i Tour de ski och hejar såklart på Hellner!  Jag, Linus, pappa och chica planerade så bra i morse att springa långpass så att vi kom in precis innan damerna skulle starta. Vi sprang i 90 min, det var skönt. Det har blivit mycket träning denna vecka så nu ska det bli skönt med en vilovecka!! Det är jag värd!!
Efter skidorna ska jag och Linus åka och köpa en systemkamera! :) Vi passar på nu när det är lite rea i butikerna.
Sen måste jag ta tag i mig och kolla upp om jag börjar skolan i morgon. Usch jag vill inte, har varit så sjukt skönt att varit ledig nu i några veckor. Sen måste jag börjar plugga för min omtenta som jag har den 28 januari i elektroteknik. Så jag hoppas verkligen inte att mina kurser börjar i morgon, blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback