Torsdag en fin vinterdag!

Jag älskar den här vintern i Stockholm!! Med den här vintern menas alltså bar mark, runt nollan mot plusgrader och sol! Denna fina dag inleddes med ett intervallpass, 8 minuters intervaller med 1 min vila. Var ute totalt i 70 min. Nu har jag hoppat i min onepiece och ska strax åka till syrran för att äta lunch. Sedan ska vi hämta ut våra nya pass hos polisen på väg till Tina, Daniel, Jens, Linus, Andreas och Louise på Gullmarsplan för middag och mys. :)

Jag kommer i februari att åka på träningsläger i Portugal. Kommer passa perfekt i mitt nya träningsupplägg. Ni som inte vet om det har jag nu 2012 bytt till IFK Lidingö. Jag tror att det kommer att bli grymt kul!



Puss Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback