Torsdag och träningsdag!

Klockan är 11 och jag har ingen skola idag!!!! Tralala! Därför har min tränare Thomas planerat in två träningspass den här dagen. Jag har precis kört den första på elipsmaskin. 6 x 3 minuters intervaller med 1 min vila mellan varje. Det gick riktigt bra och jag lyckades få med Linus att köra med mig. Passet blev precis en timma.
Ikväll blir det nattorientering vid Säcka. Det bästa är att det serveras mat efterråt i klubbstugan. Ingen soppa, utan riktig mat! Nu ska jag ta en snabbdusch så jag hinnar plugga i ca 1, 5 h innan jag ska iväg till SportCampusSweden högkontor för att träffa Anita som är livsstilscoach. Hon hjälper mig bland annat med att strukturera upp mitt liv och hjälper mig att hålla koll på vad som är viktigt och vad som jag bör ändra på i mitt liv för att kunna nå min mål inom orienteringen.
Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback