Torsdag pass 1

Jag känner mig som en stel blöt katt. Har precis sprungit ett teknikpass nu på morgonen med Lidingö. Denna gång hamnade vi i Huddinge och sprang. Det gick väldigt bra, dock så är jag så sjuk sliten i benen att det blev mjölksyra i dom så fort det lutade lite uppåt. Beror nog på att jag har haft väldigt mycket träning de sista veckorna samt innomhusbanpasset i tisdags. Sen kommer den blöta katten ifrån att det har spöregnat konstant under passet, det vill säga under 80 min. Med det bästa är att det inte finns någon snö kvar!

Nu är det några timmars vila och plugg innan nästa pass kör igång. Backintervaller i skidbacken på Lidingö står på schemat. FY Fan, hur ska mina ben klara det!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback