En pluggtisdag kanske?

Nu har det gått en hel förmiddag och snart en hel eftermiddag i mitt pluggande utan att jag egentligen har pluggat någonting. Det är så sjukt svårt att få motivation till att börja!!! Jag har gjort allt annat isället som att diska, kollat tv, ätit lång frukost, kollat mailen, kollat facebook, svarat på mail och ätit lång lunch och nu snart är det dags att börja förbereda mig för kvällens intervaller. Suck, jag tror inte jag kommer att "hinna" börja plugga idag heller.. Det bästa är iallafall att jag kom på att det är tre veckor kvar till tentan och inte två så det känns iallafall ganska bra.
IFK Lidingö ska i februari åka på träningsläger i Portugal, såklart åker jag och Linus med! Vi är många tjejer som har bytt till Lidingö nu och nästan alla dom ska åka med till Portugal så det kommer att bli jätteskoj! Massa träning och förhoppningsvis lite sol också!
Så här såg det ut när jag och Linus var i Spanien förförra sommaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback