Lill Lördag!

Igår var en riktigt kul dag! Började dagen kl. 08.15 i skolan för lite föreläsning i Team Leadership and Human Resource Management. Sedan tog jag plats i biblan för att studera lite elektro till klockan var 12. Då var det dags för lunch. Jag åkte till östermalmstorg för att träffa upp Linus, Emil, Sofia och Theodor där vi hamnade på NKs restaurang där jag åt spagetti och köttfärssås, väldigt gott! Thoedor var glad som vanligt och kan numera le med hela munnen! Det är fantastiskt att se hur lycklig en bebis kan se ut!
Sedan blev det en vända inne på barnavdelningen där Linus fick köra barnvagnen. En mycket stolt farbror Linus.
Efter lunchen var det dags att gå på min sista föreläsning för dagen. En väldigt spännande föreläsning om vårt KEX, kandidatexamensarbete, som kommer att handla om CSR frågor på något sätt. Därefter mötte jag upp Anna Bachman för att köra vattenintervaller i Mörby. Det bästa är att genom Sport Campus Sweden så får jag tillgång till alla Medley badhus i Stockholm gratis! Intervallerna gick rätt bra och det var jättemycket roligare än förra gången då jag körde själv. När vi var klara fick vi skynda oss för vi hade bestämt träff med Christian och Linus och några andra polare från Christians klass att äta middag. Denna gång blev det indiskt på Bolliwood. SÅ sjukt gott! Nambröd doppat i sås..mmm!
När klockan var nio hade vi ätit upp och begett oss vidare till Norra Brunn för att se på stand-up Comedy.
Om ni inte har varit där så kan jag verkligen rekomendera det som en "sjukt kul att göra grej på en lill-lördag". Komikerna Hasse Brontén och Dominik Henzel var de som körde denna gång. Båda två var riktigt roliga, jag skrattade hela tiden. :)
På Norra Brunn finns desutom den godaste alkoholfria drinken jag någon druckit. Kommer inte ihåg vad den heter, men det var smak av jordgubb iallafall. :)
När jag och Linus kom hem så grät jag en svätt över min engelskaredovisning som jag skulle ha 6 timmar senare. Presentations ångest javisst. Kan kan iallafalla säga nu i efterhand när det är över att det gick rätt okej ändå. Nu ser jag fram emot nästa arbete i samma kurs som jag ska göra tillsammans med en utbytesstudent från Tyskland. Nu blir jag tvingad att prata engelska hela tiden vilket förhoppningsvis gör att jag blir bättre på det.
Nog om det, nu ska jag sova! Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback