Lördagsmorgon när den är som bäst!

Sitter och väntar på att Nick och Fille ska bli klara. Bilen ska gå kl. 9.30 nu på lördagsmorgonen så jag tänkte att då hinner jag blogga lite också, det kan ju vara kul. Det är sprint-träningstävling på universitetsområden med start kl.10.00-10.15. Jag som är så morgonpigg har redan hunnit att pluggat i en timme, måste säga att detta är något som är väldigt skönt. Det är lugnt och tyst och man får soffan för sig själv som man kan kura ihop sig i.
Johanna Lönnkvist ska testa på Lidingö-träningen idag, det ska bli väldigt kul att hon kommer och är med!

Resterande av dagen kommer att ägnas åt tenta-plugg. Jag har 5 kapitel kvar i boken att läsa och tre artiklar så det blir till att läsa! Lite annorlunda mot räkne-kurserna men jag gillar det här också.
Nu måste jag dra, kram hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback