Fredag den 9 mars

Nu har det gått snart en och en halv vecka sen jag kom hem från Portugal. Jag börjar sakta med säkert återhämta mig från lägret. Jag är väldigt glad att jag fortfarande är hel och är nu helt frisk från förkylningen som jag drog på mig där nere de sista dagarna. Körde en relativt lugn träningsvecka när jag kom hem, med det har jag tränat 7-8 h. Den här veckan är en medelvecka så då blir det lite intensivare. IFK Lidingö har anordnat en liten Lidingö Tour den här helgen som ska föreställa ett litet träningsläger på hemmaplan. Det innebär att 7 träningar finns tillgängliga mellan torsdag och söndag där 4 av dessa är uthängda med enhet så det blir lite som en tävling om man känner för det. Igår var första natt-tävlingen, medeldistans från Säcka med gemensam start. Det gick bra och var väldigt kul, längesen jag sprang natt! Tyvärr ska jag inte vara med på natten ikväll då jag ska iväg och spela badminton i två timmar istället. Eftersom det är jacktstart på söndag så var det tur att jag blev två i den klassen, 3 min efter Hans Tarandi. Så jag kanske har lite chans att komma bra ändå trots att jag missar en hel deltävling ;)

Bjuder på en bild från portugal på mig och Anna.



#Fotograf: Linus Lauri#

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback